قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

بایگانی

اس ام اس جدید

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ


پیامک های زیبا


اس ام اس جدید

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

نمی دانم فرهاد دگرازچه می نالید؟

اوکه تمام زندگیش شیرین بود …

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

من برای خودم می نویسم…

توبرای خودت بخوان…

من حرف دلم رامی نویسم…

توحرف دلت را بخوان…

من برای عشق می نویسم…

توبرای معشوقه ات بخوان…

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم

اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

مادر! گناه زندگی ام را به من ببخش

زیرا اگر گناه من این بود، از تو بود

هرگز نخواستم که تو را سرزنش کنم

اما تو را به راستی از زادنم چه سود؟

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

آتش سوزان عشقش

میکشد در دل زبانه

دانه های برف ریزد

روی مویش، روی شانه

میکند برمن نگاهی

یک نگاه عاشقانه

در میان برف مانده

جای پاهایش نشانه

آرزوها در دل من

میزند هر دم جوانه

برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

فریدون صلاحی

اس ام اس جدید سری 162

sms jadid

کاش امشبم آن شمع طرب می آمد

وین روز مفارقت، به شب می آمد

آن لب که چو جان ماست، دور از لب ماست

ای کاش که جان ما به لب می آمد !

رهی معیری

  • مجید کاظمی

اس ام اس جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی