اشعار وحشی بافقی

اشعار وحشی بافقی,اشعار وحشی بافقی-ای گل تازه,شعر وحشی بافقی شهرزاد,شعر وحشی بافقی شهرزاد,شعر وحشی بافقی فیلم شهرزاد,اشعار وحشی بافقی شهرزاد,متن شعر وحشی بافقی در فیلم شهرزاد,دانلود اهنگ شهرزاد شعر وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی همخواب,شعر وحشی بافقی شهرزاد,شعر وحشی بافقی هم خواب رقیبانی,محسن چاووشی وحشی بافقی شعر,شعر وحشی بافقی چاوشی,شعر وحشی بافقی مرغ امین,شعر وحشی بافقی همخواب,شعر وحشی بافقی همخواب رقیبان,متن شعر وحشی بافقی همخواب,شعرهای وحشی بافقی همخواب,اشعار وحشی بافقی همخواب رقیبانی,شعر کامل وحشی بافقی همخواب,شعر وحشی بافقی بنام همخواب,دانلود شعر همخواب وحشی بافقی,شعر کامل همخواب از وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی شهرزاد,شعر وحشی بافقی فیلم شهرزاد,اشعار وحشی بافقی شهرزاد,متن شعر وحشی بافقی در فیلم شهرزاد,دانلود اهنگ شهرزاد شعر وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی همخواب رقیبانی,شعر هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم+وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی هم خواب رقیبان,اشعار وحشی بافقی همخواب رقیبانی و من تاب ندارم,شعر هم خواب رقیبانی از وحشی بافقی,محسن چاوشی وحشی بافقی شعر,اهنگ محسن چاووشی شعر وحشی بافقی,اهنگ محسن چاووشی با شعر وحشی بافقی,متن شعر وحشی بافقی محسن چاوشی,شعر وحشی بافقی چاووشی,شعر وحشی بافقی باصدای محسن چاوشی,اهنگ چاوشی شعر وحشی بافقی,دانلود شعر وحشی بافقی با صدای چاوشی,دانلود آهنگ چاوشی شعر وحشی بافقی,محسن چاوشی با شعر وحشی بافقی,شعر مرغ امین از وحشی بافقی,شعر وحشی بافقی در مورد امام حسین,شعر وحشی بافقی در باره امام حسین,شعر وحشی بافقی در مورد مرگش,اشعار وحشی بافقی در مورد مرگ,شعری از وحشی بافقی در مورد مرگ,شعر وحشی بافقی در مورد بهار,شعر وحشی بافقی درباره بهار,شعر وحشی بافقی در مورد عشق,اشعار وحشی بافقی در باره عشق

اشعار وحشی بافقی

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد وحشی بافقی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

روی در روی و

نگه بر نگه و

چشم به چشم!

حرف ما و تو

چه محتاج زبانست امروز؟

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

اشعار وحشی بافقی

ما نباشیم

که باشد

که جفای تو کشد…

شعر دریا , شعر در مورد دریا , شعر درباره دریا , متن در مورد دریا , اس ام اس در مورد دریا

اشعار وحشی بافقی-ای گل تازه

بر بی کسی من نگر و

چارهٔ من کن

زان کز همه کس

بی کس و بی‌یارترم من.

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر وحشی بافقی شهرزاد

مدتی هست

که حیرانم و تدبیری نیست..

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر وحشی بافقی شهرزاد

ترک ما کردی،

برو هم صحبت اغیار باش

یار ما چون نیستی،

با هر که خواهی یار باش…

مستِ حُسنی،

با رقیبان میلِ مِی خوردن مکن

بد حریفانند آنها،

گفتمت، هشیار باش!

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعر وحشی بافقی فیلم شهرزاد

گر بدانی حال من،

گریان شوی بی اختیار

ای که منع گریه‌ی

بی اختیارم می‌کنی…

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

اشعار وحشی بافقی شهرزاد

شده نزدیک

که هجران تو ما را بکشد

اشتیاقِ تو مرا سوخت

کجایی؟

بازآ …

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

متن شعر وحشی بافقی در فیلم شهرزاد

دلتنگم و با هیچ‌کسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق

به دلتنگی من نیست.

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

دانلود اهنگ شهرزاد شعر وحشی بافقی

گلگشت چمن با دل آسوده توان کرد

آزرده دلان را سر گلگشت چمن نیست

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر وحشی بافقی

از آتش سودای تو و خار جفایت

آن کیست که با داغ نو و ، ریش کهن نیست

شعر دلتنگی , شعر در مورد دلتنگی , شعر درباره دلتنگی , شعر در وصف دلتنگی

شعر وحشی بافقی همخواب

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

شعر وحشی بافقی شهرزاد

در حشر چو بینند بدانند که وحشی‌ست

آنرا که تنی غرقه به خون هست و کفن نیست

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر وحشی بافقی هم خواب رقیبانی

پیش تو بسی از همه کس خوارترم من

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من

بر بی کسی من نگر و چارهٔ من کن

زان کز همه کس بی کس و بی‌یارترم من

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

محسن چاووشی وحشی بافقی شعر

صد فصل بهار آید و 

بیرون ننهم گام!

ترسم که بیایی تو و

در خانه نباشم…

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر وحشی بافقی چاوشی

آه، تاکی ز سفر باز نیایی، بازآ

اشتیاق تو مرا سوخت کجایی، بازآ

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر وحشی بافقی مرغ امین

ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم

امید ز هر کس که بریدیم، بریدیم

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعر وحشی بافقی همخواب

دوستان شرح پریشانى من گوش کنید

داستان غم پنهانى من گوش کنید

قصه ی بی‏ سر و سامانى من گوش کنید

گفت‏گوى من و حیرانى من گوش کنید

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر وحشی بافقی همخواب رقیبان

شرح این آتش جان‏سوز نگفتن تا کى

سوختم، سوختم این راز نهفتن تا کى

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

متن شعر وحشی بافقی همخواب

روزگارى من و دل ساکن کویى بودیم

ساکن کوى بت عربده‏ جویى بودیم

عقل و دین باخته، دیوانه ی ‏رویى بودیم

بسته ی سلسله ی سلسله‏ مویى بودیم

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

شعرهای وحشی بافقی همخواب

کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود

یک گرفتار از این جمله که هستند نبود

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

اشعار وحشی بافقی همخواب رقیبانی

نرگس غمزه‏ زنش، این‏همه بیمار نداشت

سنبل پرشکنش، هیچ گرفتار نداشت

این همه مشترى و گرمى بازار نداشت

یوسفى بود ولى هیچ خریدار نداشت

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعر کامل وحشی بافقی همخواب

اول آن کس که خریدار شدش من بودم

باعث گرمى بازار شدش من بودم

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعر وحشی بافقی بنام همخواب

عشق من شد سبب خوبى و رعنایى او

داد رسوایى من، شهرت زیبایى او

بس‏که دادم همه‏ جا شرح دلارایى او

شهر پرگشت ز غوغاى تماشایى او

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

دانلود شعر همخواب وحشی بافقی

این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد

کى سر برگ من بى‏سر و سامان دارد

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

شعر کامل همخواب از وحشی بافقی

ای گل تازه که بویی ز وفا نیست ترا

خبر از سرزنش خار جفا نیست ترا

رحم بر بلبل بی برگ و نوا نیست ترا

التفاتی به اسیران بلا نیست ترا

ما اسیر غم و اصلا غم ما نیست ترا

با اسیر غم خود رحم چرا نیست ترا

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

شعر وحشی بافقی شهرزاد

“وحشی” سبب دوری و این قسم سخن‌ها

آن نیست که ما هم نشنیدیم، شنیدیم.

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شعر وحشی بافقی فیلم شهرزاد

رفتی و باز نمی‌آیی و من بی تو به جان

جان من اینهمه بی رحم چرایی، بازآ

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

اشعار وحشی بافقی شهرزاد

پر است شهر ز ناز بتان نیاز کم است

مکن چنان که شوم از تو بی نیاز مکن

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

متن شعر وحشی بافقی در فیلم شهرزاد

مشورت با غمزه چشمت را پی تسخیر کیست

باز این تدبیر بهر جان بی تدبیر کیست

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

دانلود اهنگ شهرزاد شعر وحشی بافقی

ای مدعی از طعن تو ما را چه ملالست

بارد و قبول تو چه نقص و چه کمالست

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

شعر وحشی بافقی همخواب رقیبانی

آنکس که مرا از نظر انداخته اینست

اینست که پامال غمم ساخته، اینست

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

شعر هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم+وحشی بافقی

خود رنجم و خود صلح کنم عادتم اینست

یک روز تحمل نکنم طاقتم اینست

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

شعر وحشی بافقی هم خواب رقیبان

آنکه بی ما دید بزم عیش و در عشرت نشست

گو مهیا شو که می‌باید به سد حیرت نشست

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

اشعار وحشی بافقی همخواب رقیبانی و من تاب ندارم

از تو همین تواضع عامی مرا بس است

در هفته‌ای جواب سلامی مرا بس است

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر هم خواب رقیبانی از وحشی بافقی

ناتوان موری به پابوس سلیمان آمدست

ذره‌ای در سایهٔ خورشید تابان آمدست

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

محسن چاوشی وحشی بافقی شعر

خوش صید غافلی به سر تیر آمدست

زه کن کمان ناز که نخجیر آمدست

روزی به کار تیغ تو آید نگاه دار

این گردنی که در خم زنجیر آمدست

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

اهنگ محسن چاووشی شعر وحشی بافقی

هنوز عاشقی‌و دلرباییی نشدست

هنوز زوری و زور آزماییی نشدست

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

اهنگ محسن چاووشی با شعر وحشی بافقی

بگذران دانسته از ما گر ادایی سرزدست

بوده نادانسته گر از ما خطایی سرزدست

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

متن شعر وحشی بافقی محسن چاوشی

ابروی تو جنبید و خدنگی ز کمان جست

بر سینه چنان خورد که از جوشن جان جست

این چشم چه بود آه که ناگاه گشودی

این فتنه دگر چیست که از خواب گران جست

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

شعر وحشی بافقی چاووشی

من بودم و دل بود و کناری و فراغی

این عشق کجا بود که ناگه به میان جست

در جرگهٔ او گردن جان بست به فتراک

هر صید که از قید کمند دگران جست

شعر عروس و داماد , شعر در مورد عروس و داماد , شعر درباره عروس و داماد , شعر در وصف عروس و داماد

شعر وحشی بافقی باصدای محسن چاوشی

گردن بنه ای بستهٔ زنجیر محبت

کز زحمت این بند به کوشش نتوان جست

گفتم که مگر پاس تف سینه توان داشت

حرفی به زبان آمد و آتش ز دهان جست

وحشی می منصور به جام است مخور هان

ناگاه شدی بیخود و حرفی ز زبان جست

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

اهنگ چاوشی شعر وحشی بافقی

بگذشت دور یوسف و دوران حسن تست

هر مصر دل که هست به فرمان حسن تست

بسیارسر به کنگره عشق بسته‌اند

آنجا که طاق بندی ایوان حسن تست

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

دانلود شعر وحشی بافقی با صدای چاوشی

فرمان ناز ده که در اقصای ملک عشق

پروانه‌ای که هست ز دیوان حسن تست

زنجیر غم به گردن جان می‌نهد هنوز

آن مویها که سلسله جنبان حسن تست

شعر قضاوت , شعر در مورد قضاوت , شعر درباره قضاوت , شعر در وصف قضاوت

دانلود آهنگ چاوشی شعر وحشی بافقی

وداع جان و تنم استماع رفتن تست

مرو که گر بروی خون من به گردن تست

زمانه دامنت از دست ما برون مکناد

خدای را نروی دست ما و دامن تست

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

محسن چاوشی با شعر وحشی بافقی

بهر دلم که درد کش و داغدار تست

داروی صبر باید و آن در دیار تست

یک بار نام من به غلط بر زبان نراند

ما را شکایت از قلم مشکبار تست

شعر دی ماه , شعر در مورد دی ماه , شعر درباره دی ماه , شعر در وصف دی ماه

شعر مرغ امین از وحشی بافقی

گرد آن خانه بگردم که در او خلوت تست

سگ طالع شومش کیست که همصحبت تست

چشم ما را نرسد بیشتر از بام و دری

ای خوشا دولت آن دیده که برطلعت تست

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

شعر وحشی بافقی در مورد امام حسین

وه چه بامست که جاروب کشش دیدهٔ من

جان من بندهٔ آن پای که در خدمت تست

همه بر بادهٔ رشکیست که در جام منست

قهقه شیشه که در انجمن عشرت تست

شعر سیزده بدر , شعر در مورد سیزده بدر , شعر درباره سیزده بدر , شعر در وصف سیزده بدر

شعر وحشی بافقی در باره امام حسین

رخصت مجلس و بر وصل تغافل ای شوخ

این زیاد از تو و از حوصله طاقت تست

هجر بگزیدنت از وصل دلا وضع تو نیست

اختراعیست که خود کرده و این بدعت تست

وحشی از تست که ما نیز به بیرون دریم

مانعی نیست، اگر هست همین دهشت تست

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

شعر وحشی بافقی در مورد مرگش

به جور، ترک محبت خلاف عادت ماست

وفا مصاحب دیرینهٔ محبت ماست

تو و خلاف مروت خدا نگه دارد

به ما جفای تو از بخت بی مروت ماست

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

اشعار وحشی بافقی در مورد مرگ

بسا گدا به شهان نرد عشق باخته‌اند

به ما مخند که این رسم بد نه بدعت ماست

به دیگری نگذاریم ، مرده‌ایم مگر

نشان تیر تغافل شدن که خدمت ماست

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

شعری از وحشی بافقی در مورد مرگ

در دل همان محبت پیشینه باقی است

آن دوستی که بود در این سینه باقی است

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

شعر وحشی بافقی در مورد بهار

ابر است و اعتدال هوای خزانی است

ساقی بیا که وقت می ارغوانی است

شعر ضامن آهو , شعر در مورد ضامن آهو , شعر درباره ضامن آهو , شعر در وصف ضامن آهو

شعر وحشی بافقی درباره بهار

یار ما بی رحم یاری بوده است

عشق او با صعب کاری بوده است

لطف او نسبت به من این یک دو سال

گر شماری یک دوباری بوده است

شعر نفاق , شعر در مورد نفاق , شعر درباره نفاق , شعر در وصف نفاق

شعر وحشی بافقی در مورد عشق

امروز ناز عذر جفاهای رفته خواست

عذری که او نخواست، تبسم ، نهفته خواست

من بندهٔ نگه که به سد شرح و بسط گفت

حرف عنایتی که تبسم، نگفته خواست

شعر کنار هم بودن , شعر در مورد کنار هم بودن , شعر درباره کنار هم بودن , شعر در وصف کنار هم بودن

اشعار وحشی بافقی در باره عشق

خوار می‌کن ، زار می‌کش، منتت بر جان ماست

خواری ظاهر گواه عزت پنهان ماست

شعر ضایع شدن , شعر در مورد ضایع شدن , شعر درباره ضایع شدن , شعر در وصف ضایع شدن

اشعار وحشی بافقی

خندان نشست و شمع شبستان غیر شد  

رحمی به گریه های شب تار من نکرد

شعر راستگویی , شعر در مورد راستگویی , شعر درباره راستگویی , شعر در وصف راستگویی

اشعار وحشی بافقی-ای گل تازه

خوش است بزم ولی پر ز خائن راز است

سخن به رمز بگویم که غیر، غماز است

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

شعر وحشی بافقی شهرزاد

تا مقصد عشاق رهی دور و دراز است

یک منزل از آن بادیهٔ عشق مجاز است

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

شعر وحشی بافقی شهرزاد

لطف پنهانی او در حق من بسیار است

گر به ظاهر سخنش نیست، سخن بسیار است

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر وحشی بافقی فیلم شهرزاد

یاد او کردم ز جان سد آه درد آلود خاست

خوی گرمش در دلم بگذشت و از دل دود خاست

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

اشعار وحشی بافقی شهرزاد

این زمان یارب مه محمل نشین من کجاست

آرزو بخش دل اندوهگین من کجاست

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

متن شعر وحشی بافقی در فیلم شهرزاد

جستم از دام ، به دام آر گرفتار دگر

من نه آنم که فریب تو خورم بار دگر

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

دانلود اهنگ شهرزاد شعر وحشی بافقی

شد طبیب من بیمار مسیحا نفسی

تو برو بهر علاج دل بیمار دگر

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر وحشی بافقی

ای مرغ سحر حسرت بستان که داری

این ناله به اندازه‌ی حرمان که داری

شعر اشک ریختن , شعر در مورد اشک ریختن , شعر درباره اشک ریختن , شعر در وصف اشک ریختن

شعر وحشی بافقی همخواب

خوش است آن مه به اغیار آزمودم

به من خوش نیست بسیار آزمودم

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

شعر وحشی بافقی شهرزاد

کو چنان یاری که داند قدر اهل درد چیست

چیست عشق و کیست مرد عشق و درد مرد چیست

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

شعر وحشی بافقی هم خواب رقیبانی

ما را دوروزه‌ دوری دیدار می‌کشد

زهری است این ، که اندک و بسیار می‌کشد

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

محسن چاووشی وحشی بافقی شعر

چه خوش بودی دلا , گر روی او هرگز نمی‌دیدی

جفاهای چنین از خوی او , هرگز نمی‌دیدی

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

شعر وحشی بافقی چاوشی

سوز تب فراق تو درمان پذیر نیست

تا زنده‌ام چو شمع ازینم گزیر نیست

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعر وحشی بافقی مرغ امین

جانم از غم بر لب آمد آه ازین غم ، چون کنم ؟

باعث خوشحالی جان غمین من کجاست ؟

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر وحشی بافقی همخواب

خوشا عشق خوش آغاز خوش انجام

همه ناکامی اما اصل هر کام

شعر امام حسن , شعر در مورد امام حسن , شعر در وصف امام حسن , شعر درباره امام حسن

شعر وحشی بافقی همخواب رقیبان

ما چو پیمان با کسی بستیم دیگر نشکنیم

گر همه زهرست چون خوردیم ساغر نشکنیم

اشعار وحشی بافقی