قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

بایگانی

سوزش و درد سر یک سر

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ

سوزش و درد سر یک سر

سردرد دیگری وجود دارد که با شروع درد شروع می شود، به طوری که درد در ناحیه صورت گسترش می یابد و در مناطق دیگر به آرامی گسترش می یابد. این نوع سردرد بسیار دردناک و شدید و گسترده است. فرد از طریق جویدن، نوشیدن، صحبت کردن و حتی از بیماریهایی مثل MS مبتلا میشود و معمولا با داروهای خوراکی درمان می شود، اما اگر فرد به این داروها مقاوم باشد دارو برای درمان با دکتر، باید مغز عصب مغز را با اشعه ایکس رایت کند. این عمل باعث می شود فرد برای مدت طولانی یک بیماری جدید ایجاد کند. سردرگمی نکن
دلایل درد دردناک است

سردرد ناگهانی و شدید نیز عامل مهمی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا ممکن است خونریزی مغزی ایجاد کند و در نتیجه باعث مرگ بیمار شود. به تدریج، فرکانس افزایش می یابد به تدریج در طول هفته، درد در ناحیه سر بالا است. سردرد شدید که باید بررسی شود. همچنین سردردها که با بیماری مانند سرطان، عفونت و غیره همراه هستند نیز باید توسط دکتر کنترل شوند زیرا مغز ممکن است آلوده یا تومور باشد. سردرد با تب، سفتی گردن، کاهش آگاهی، کاهش تعادل، تهوع و استفراغ همراه است. ، به جز در موارد خطرناک ترین. K در نظر گرفته شده است.
درد علامت چیست؟

تمام سردرد های صبحگاهی خطرناک نیست، زیرا بعضی از آنها از خواب برمیخیزند، زیرا آنها به درستی خواب نمیدهند، بالش نامناسب و خواب کافی نیست. اما سردردهایی که فقط در صبح وجود دارند و دائمی هستند ممکن است به علت علت مانند تومور یا آپنه خواب در طول خواب (آپنه خواب) باشد که باعث افزایش فشار داخل چشم می شود. به همین دلیل، این نوع سردردها باید آزمایش های پزشکی باشد. هورمون هایی مانند استروژن می تواند سردرد را بدتر کند. از آنجایی که زنان در عادات روزمره خود از نوسانات هورمونی رنج می برند و از آنجا که زنان برای آمادگی جسمانی خود نسبت به مردان آمادگی ندارند، احتمال سردرد در زنان دو برابر مردان است. زنان همچنین از سردرد میگرنی، به ویژه میگرن، بیشتر از مردان رنج می برند.
تفاوت در درد چیست؟

امروزه با تغییر در شیوه زندگی و وابستگی انسان به فناوری و استفاده بیش از حد و مداوم از تلفن های همراه، قرص ها و لپ تاپ ها به سردرد های مختلفی که به تدریج افزایش می یابد، به عنوان سردرد سردرد افزوده می شوند. علت این نوع سردرد این است که سر و گردن را در یک شرایط نامناسب برای مدت طولانی قرار دهید. در بلند مدت، این باعث می شود مهر و موم گردن و سردرد دردناک آسیب برساند.

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی