قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

بایگانی

اس ام اس عاشقانه

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اس ام اس عاشقانه


پدر بزرگم میگفت : اگه مهمون خونه ای بودین و صاحب خونه براتون چای آورد رد نکنین ،
شاید این تنها چیزیه که برای پذیرایی از مهمونش داره
و اگه نخورین نمیدونه باید چیکار کنه!
حواسمون به دستای خالی باشه :|




اس ام اس عاشقانه



از من عیدی نخواینO_o
من خودم هدیه الهی ام:|
اینجوریم نگاه نکن خدا قهرش میگیره :l


اس ام اس عاشقانه


اقا دو روز از سال جید گذشت و هنوز اختلاس نشده
این افتخارو به همه تبریک می گم !!

اس ام اس عاشقانه



اقا مثلا عیده هااا
بوسی
 لبی
بغلی :|

اس ام اس عاشقانه



اتل متل توتوله ،عیدی همیشه پوله‎*‎*‎*
منم که پول ندااااااارم‎*‎*‎*
بووووووستون کنم قبوله‎*‎*‎*‎*
الکی شما هم بگید اره اره اره قبوله

اس ام اس عاشقانه



سالب اسب که شاهزاده رویاهاتون با اسب نیومد ..
انشالله امسال با بز و وگوسفنداش از پشت کوه پیدش بشه :))

اس ام اس عاشقانه



خیلی خوشحالین که الان عیده ؟؟!!!
خواستم بگم 4 ماه دیگه ماه رمضونه
التماس دعا

اس ام اس عاشقانه



اگه تو سالی که گذشت خطایی از من دیدین

حتما خطای دید بوده و گرنه من که خیلی گلم☺☺☺


اس ام اس عاشقانه



   گوشتو بیار

 ....^^^^^^^^    ^^^^^^
    l             l  |          |
    l             l  |         |
    l       o  o) (o o    |
  ( c           _)(_      c)
    l      ___)     (__    |
    L____/          \___|
  /       __\        /  __  \
/               )     (         \
l                l     |          |
l                l     |          |
l                l     |          |
L_______/       \_____|
    \##l               |##/
      l   l                |    |
      L  L            _ |  _|

من عیدی میخوامممم :-( :-P

اس ام اس عاشقانه



امسال یکم ادم شو.شعور داشته باش دست از دیوونه بازیات بردار

بیشترین حرفی که صبح تاحالا بم زدن:-P :-)


اس ام اس عاشقانه



شنیدین؟

امسال سال همکاری ملت و دولته!!

آخ جون یعنی ما هم میتونیم اختلاس کنیم :))


  • مجید کاظمی

اس ام اس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی