بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو

بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو در سایت جسارت

چای سبز و لاغری ,چای سبز و لاغری شکم,قرص چای سبز و لاغری,رابطه چای سبز و لاغری,خواص چای سبز و لاغری,فواید چای سبز و لاغری,چای سبز لاغری تیما,چای سبز لاغری دکتر سینا,چای سبز لاغری سینا,چای سبز لاغری رفاه,قرص چای سبز و لاغری,قرص چای سبز لاغری,قرص چای سبز برای لاغری,قرص چای سبز جهت لاغری,قرص چای سبز لاغری,کپسول چای سبز لاغری,قرص چای سبز برای لاغری,قرص چای سبز برای لاغری خوب است,قرص چای سبز برای لاغری مفید است,ارتباط چای سبز با لاغری,خواص چای سبز و لاغری,خواص چای سبز لاغری تیما,خواص چای سبز لاغری,خواص چای سبز برای لاغری,خواص چای سبز لاغری,فواید چای سبز برای لاغری,خواص چای سبز برای لاغری,خاصیت چای سبز در لاغری,فواید چای سبز در لاغری,فواید چای سبز برای لاغری

بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو

چای سبز و لاغری,چای سبز و لاغری شکم,قرص چای سبز و لاغری,رابطه چای سبز و لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم وپهلو می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

چای یک نوشیدنی فوق العاده و بعد از آب دومین نوشیدنی پر مصرف جهانه که برای رفع خستگی و عطش کاربرد زیادی داره و بخصوص یکی از بهترین نوشیدنی های گرم برای روزهای سرد سال محسوب میشه. از بین انواع مختلف چای، چای سبز سالمترین نوع هست که تأثیر بسیار زیادی در کاهش وزن، سوزوندن چربی ها و لاغری داره که با کشف خاصیت لاغری چای، اخیرا بیشتر مورد استفاده ی خانواده ها قرارگرفته. در ادامه توضیحات مفیدی در رابطه با نقش چای سبز برای لاغری و کاهش وزن میدم.

چای سبز و لاغری

تا چندین سال پیش کمتر کسی بود که از چای سبز استفاده کند یا خیلی کم استفاده می شد ، یکی از دلایل این موضوع طعم و مزه تلخ تر آن نسبت به چای های دیگر بود ، اما با گذشت زمان فواید این نوع چای هر روز بیشتر نمایان شد و اینک چای سبز بیشترین استفاده را در بین نوشیدنی ها و دم نوش ها دارد ، البته باید یک موضوع را یاد آور شویم و آن هم میزان استفاده و زمان استفاده آن است ، گروه سلامت آکاایران در این مقاله قصد دارد تا با بررسی موارد مختلف و دلایل مختلف نشان دهد که بهترین زمان برای استفاده از چای سبز جهت لاغر شدن چه زمانی است . آیا می دانید چای سبز دارای فواید بسیاری می باشد ، ولی اگر در این ساعت میل کنید تاثیر آن چند برابر می شود .

بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو

چای سبز و لاغری,چای سبز و لاغری شکم,قرص چای سبز و لاغری,رابطه چای سبز و لاغری

چای سبز چون نسبت به دیگر انواع چای ها کمتر پردازش و فراوری میشه بنابراین خواص مفیدش رو بیشتر حفظ میکنه. این چای سرشار از آنتی اکسیدان و موادی است که با افزایش متابولیسم بدن موجب جلوگیری از تجمع چربی ها، چربی سوزی و با افزایش دمای بدن موجب مصرف کالری بیشتری در بدن میشه که در نهایت کاهش وزن و لاغری رو بدنبال داره.

چای سبز و لاغری شکم

چای سبز را 2 ساعت قبل یا بعد از غذا بنوشید. نتایج برخی بررسی ها نشان داده است چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود…  از سوی دیگر، توصیه می شود نوشیدن چای حداقل به 2 ساعت بعد از صرف غذا موکول شود تا به این ترتیب در جذب آهن موجود در غذا خللی وارد نشود . موضوعی که باید در این خصوص در نظر گرفت، تاثیر چای بر کاهش جذب آهن است. خیلی ها تصور می کنند که تنها چای سیاه است که موجب کاهش جذب آهن می شود و خوردن اش را باید حداقل 1 ساعت بعد از غذا به تأخیر انداخت؛ در صورتی که از این نظر، تفاوتی بین چای سبز و سیاه نیست؛ زیرا پلی فنول های موجود در هر 2 نوع آنها مانع جذب این ماده معدنی ارزشمند می شوند.

بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو

چای سبز و لاغری,چای سبز و لاغری شکم,قرص چای سبز و لاغری,رابطه چای سبز و لاغری

برای دریافت بهترین نتیجه از مصرف چای سبز برای کاهش وزن و لاغری لازمه تا روزانه دو الی سه فنجان چای سبز بعد از وعده های غذایی مصرف کنید. چای سبز هم مثل چای سیاه مانع از جذب آهن در بدن میشه بنابراین بهتره تا حدود دو ساعت پس از وعده های غذایی مصرف بشه.

قرص چای سبز و لاغری

در ضمن، بیان موضوعی مانند تاثیر چای بر کاهش جذب چربی و کاهش وزن نیز چندان علمی نیست و باید مقدار، زمان مصرف، غلظت چای و حتی نوع غذای مصرفی با آن روشن شود. اگر چای سبز مانند چای سیاه غلیظ باشد، در بحث آهن غیرهِم تاثیر می گذارد. تاثیر چای و تداخل آن بر جذب آهن در رژیم های غذایی با منبع گوشت از نظر جذب این ماده مغذی مشکلی ایجاد نمی کند ولی در منابع غذایی غیرگوشتی موجب بروز تداخل می شود. به طور کلی، آهن در مواد غذایی به دو شکل منابع هِم که در انواع گوشت ها یافت می شود و منابع غیرهِم که در تمامی مواد غذایی گیاهی است به چشم می خورد. بررسی ها نشان داده اند که ترکیبات موجود در چای می توانند با آهن غیر هِم ترکیب شده و جذب این نوع از آهن را پایین آورند. بنابراین توصیه می شود چای (چه سبز، چه سیاه) همراه غذاهای غیرگوشتی مصرف نشود؛ زیرا سبب بروز تداخل و کاهش جذب آهن می شود.

بهترین زمان مصرف چای سبز و لاغری شکم و پهلو

چای سبز و لاغری,چای سبز و لاغری شکم,قرص چای سبز و لاغری,رابطه چای سبز و لاغری

زنجبیل و دارچین دارای خواص مشابهی هستند که با ترکیب با چای سبز محلول مفیدی برای چربی سوزی، هضم غذا و کاهش سطح کلسترول و چربی خون می شوند. همچنین این دمنوش برای اختلالات معده، روده و دستگاه گوارش هم مفید است.

رابطه چای سبز و لاغری

بهترین زمان برای مصرف چای یکی دو ساعت قبل یا بعد از غذاست ؛ زیرا غذا تا بخواهد به مرحله هضم برسد، باید یک سری مراحل را در دستگاه گوارش طی کند؛ به ویژه اگر غذای مصرفی چرب باشد، هضم غذا 2 تا 4 ساعت طول خواهد کشید و تا زمانی که به مرحله هضم برسد می توان چای را مصرف کرد اما در هر حال مصرف چای با غذا چون روی هضم آن تاثیر می گذارد، درست نبوده و عادت غذایی مناسبی تلقی نمی شود . از سوی دیگر، صرفاً نوشیدن چای با هدف کاهش وزن نیز اقدامی منطقی به حساب نمی آید. اینکه افراد فقط با مصرف یک ماده غذایی خاص به لاغری دست پیدا کنند، نه توصیه می شود و نه علمی است؛ زیرا کاهش کالری دریافتی در مقایسه با کالری مصرفی است که می تواند بیشترین نتیجه یا همان کاهش وزن مورد انتظار را به همراه آورد. 

چای سبز و لاغری