میزان کالری آلو خورشتی همراه خواص درمانی در طب سنتی

میزان کالری آلو خورشتی همراه خواص درمانی در طب سنتی در سایت جسارت

کالری آلو خورشتی ,کالری آلو خورشتی,کالری الو سبز,کالری خورشت آلو اسفناج,کالری خورش آلو,کالری خورشت آلو اسفناج,میزان کالری آلو خورشتی,کالری خورشت آلو بخارا,کالری خورشت آلو مسما,کالری یک عدد آلو خورشتی,کالری خورش آلو اسفناج,میزان کالری خورشت الو اسفناج,کالری خورش آلو با مرغ,کالری خورشت آلوچه,میزان کالری خورشت آلو

میزان کالری آلو خورشتی همراه خواص درمانی در طب سنتی

کالری آلو خورشتی , کالری آلو خورشتی , کالری الو سبز , کالری خورشت آلو اسفناج

در این مطلب از سایت جسارت به میزان کالری آلو خورشتی همراه خواص درمانی در طب سنتی می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

افراد سیگاری بیشتر از دیگران به این دست میوه ها نیاز دارند؛ آنتی اکسیدان این دست میوه ها بهترین گزینه برای بیماران و به ویژه افراد سیگاری است در نتیجه مصرف این میوه ها افراد شادابی و نشاط خود را بازمی‌یابند. افرادی که کارهای فکری میکنند و بیشتر ازدیگران در معرض نورشدید آفتاب قرار دارند حتما از این میوه استفاده کنند،مواد معدنی فراوان موجود در آلو تعادل یونی خون را از بین برده و مواد غذایی لازم را در اختیار سلول‌های بدن به ویژه سلول‌های عصبی قرار می‌دهد و عامل مهمی در کاهش بیماری های اعصاب است.

کالری آلو خورشتی

یک عدد آلوی خشک=۲۰ کالری فیبر موجود در آلو معده را پر می کند و اشتها را فرومی نشاند.آلو یک ملین عالی است.می توانید آن را به عنوان چاشنی به خورشت ها سوپ یا اش اضافه کنید.در هنگام خرید دقت کنید که از مواد شیمیایی در خشک کردن آن استفاده نکرده باشند.

این میوه حاوی مقادیر مناسبی از ترکیبات فنلی و بتاکاروتن می‌باشد که با اثر آنتی اکسیدانی خود رادیکال‌های آزاد اکسیژن را خنثی می‌کند. رادیکال‌‌های آزاد اکسیژن اثرات مخربی را نظیر رسوب چربی در رگها و گرفتگی عروق و بروز بیماریهای قلبی عروقی ، تخریب DNA و افزایش شدید احتمال تولید سلول‌های سرطانی در بدن و افزایش احتمال بروز استئوآرتریت ( منشا پیدایش بیماری‌هایی نظیر آرتریت روماتوئید) در بدن اعمال می‌کنند. لذا با توجه به تآثیر آلو در پیشگیری از این بیماری‌ها، مصرف این میوه می‌تواند در سلامت انسان بسیار موثر باشد.

کالری آلو خورشتی

آلو خشک، کاهش وزن را تسهیل می‌بخشد، جلوی گرسنگی را می‌گیرد، ضد چروک است، مغز را تحریک و با فشار خون بالا مقابله می‌کند. آلو خشک راه حلی طبیعی برای دفع راحت است! میزان فیبر موجود در آن تقریباً معادل بلغور جو دو سر است. در واقع 4 عدد آلو خشک حدوداً 3 گرم فیبر حل شدنی و حل نشدنی در خود دارد. این خاصیت آلو خشک از فیبرهای موجود در آن ناشی می‌شود. آلو خشک دارای فیبر زیادی است: در 100 گرم آلو خشک 7 گرم یا به اندازه‌ی بلغور جو دو سر فیبر وجود دارد.

مصرف این میوه برای اشخاصی که مبتلا به انگل معده، جوش های تازه و مترشح، گلودرد، ورم کلیه، سنگ کلیه، کم خونی، یبوست، خشکی معده، نقرس، اسید اوریک، چربی خون، تصلب شرائین، سرطان، جوش سیاه، اوره ، خارش پوست، سردرد، ترک لب و دهان و بدبوئی آن، آرتروز، تلخی دهان، ناراحتی های عصبی و کبدی، چسبندگی پلاکتهای خون ، استسقاء و مسمومیت می باشند مفید است.

کالری الو سبز

در تغذیه وجود فیبرها برای از بین بردن اشتها ضروری است. به ویژه اینکه تغذیه‌ی مدرن سعی دارد مزیتی برای مصرف گوشت و لبنیات قائل شود. خاصیت و فایده‌ی اصلی آلو خشک که ناشناخته نیز مانده است، سرشار بودن این میوه از آنتی اکسیدان‌هایی است که با ظاهر شدن چین و چروک روی پوست مبارزه می‌کنند.

میزان کالری آلو خورشتی همراه خواص درمانی در طب سنتی

کالری آلو خورشتی , کالری آلو خورشتی , کالری الو سبز , کالری خورشت آلو اسفناج

انواع آلو یا آلوچه تازه برای مبتلایان به سوء هاضمه مزمن و ضعف اعصاب، بسیار نافع است زیرا ملین خوب و محرک دستگاه تغذیه است و عملش برای تمام اعضای بدن موثر است و باید جزو سبد غذایی اشخاصی که مبتلابه رماتیسم و نقرس و تصلب شرائین هستند، قرار گیرد.

کالری خورشت آلو اسفناج

یک پژوهش آمریکایی در سال 2004 نشان داد در میان میوه و سبزیجاتی که قادرند رادیکال‌های آزاد را از بین ببرند، آلو خشک رتبه‌ی نهم را از نظر غنای آنتی اکسیدانی به خود اختصاص داده است. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه آلو خشک سرشار از پتاسیم است و فواید پتاسیم در کاهش فشارخون بالا به اثبات رسیده است. در 100 گرم آلو خشک، 800 میلی گرم پتاسیم وجود دارد و به این ترتیب آلو خشک یک میوه‌ی بسیار غنی از مواد معدنی به حساب می‌آید. 

کالری آلو خورشتی