قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

بایگانی

اصول عمومی در تب روماتیسمی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

اصول عمومی در تب روماتیسمی

آزمایش های تشخیصی ممکن است شامل آزمایش خون، گلو و ECG و رادیوگرافی قفسه سینه و قلب باشد. هیچ آزمون خاصی برای تشخیص تب روماتیسمی وجود ندارد. در موارد خفیف، مراقبت از خانه کافی است، اما در موارد شدید، ممکن است بستری در بیمارستان باشد. هر روز میزان درجه حرارت و ضربان قلب بیمار را اندازه گیری کنید و آنرا به پزشک بدهید. اگر بیمار گلو درد یا سرفه داشته باشد، از دستگاه یخ زدایی ضد آب استفاده کنید. هر روز مرطوب کننده را پاک کنید. بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است.
درمان تب روماتیسمی

آسپرین برای کاهش التهاب استفاده می شود. با توجه به شدت بیماری، استروئید نیز استفاده می شود. در صورت حمله قلبی، بسته به شدت مشارکت، داروهای قلبی استفاده می شود. آنتی بیوتیک ها برای مبارزه و ریشه کن شدن عفونت استرپتوکوک. استفاده از پنی سیلین تزریق شده در هر 28 روز به عنوان یک درمان پیشگیرانه تا 5 سال و در صورت دخالت قلبی تا پایان عمر توصیه می شود.
تب روماتیسمی و استراحت

بیمار تا زمانیکه امتحانات نشان داده است که بیماری از بین رفته است، باید در بستر بماند. دوره استراحت مورد نیاز برای این هدف معمولا حدود 2 تا 5 سال است، اما در بعضی موارد برای استراحت مورد نیاز است. فراهم آوردن یک توالت لگن یا کنار تخت باعث می شود بیمار از تخت خارج نشود تا به توالت برود.
تب روماتیسمی و رژیم غذایی

یک رژیم غذایی از مایعات نرم در مراحل اولیه بیماری که به تدریج به رژیم غذایی معمولی حاوی پروتئین، کالری و ویتامین ها تبدیل می شود. در این مطالعه، گوشت قرمز، ذرت، گندم، ادویه، نمک، شکر، آرد، چای، قهوه و قارچ علائم بیماری را در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید تشدید می کند. این بیماران باید مصرف روغن آفتابگردان، سویا و روغن کنجد را کاهش دهند و سس ها را از غذاهای سرخ شده متوقف کنند. رژیم کم چربی توصیه می شود اگر بیمار دارای کایومیوپاتی (التهاب قلب) باشد. غذاهای گیاهی و رژیم های غذایی بدون گلوتن به کاهش نشانه ها و بهبود سلامت افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید کمک می کند. انگورها میوه های غنی از انرژی است که در طب سنتی برای درمان بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید و روماتیسم استفاده می شود. انگور دارای اسید اوریک غنی از پتاسیم است و همچنین به دلیل آنتی اکسیدان های آنتی اکسیدان مانند الکل هیدروژنی، در حالی که کاهش علائم التهاب مفاصل را کاهش می دهد، سرطان زایی بدن را از بین می برد. مصرف منظم روغن کبد ماهی نیاز به بیماران مبتلا به بیماری های التهابی مفاصل را کاهش می دهد تا اثرات ضد درد را کاهش دهد.
درمان های روماتیسمی تبعیض خانگی

1 فشرده سازی گرم و سرد فشرده گرم و سرد کمک می کند تا از بین بردن تورم مفاصل. فشرده های داغ و سرد را می توان به صورت متناوب با یخ و بطری آب داغ استفاده کرد. برخی از دانه ها یا نمک را به یک کیسه بریزید و آن را بر روی یک صفحه داغ قرار دهید. سپس آن را در مفاصل متورم قرار دهید. 2 بادام بادام شما مقدار روزانه ویتامین E بدن خود را تامین می کند. بادامها به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند و بنابراین روند درمان تب را تسریع می کنند. 3 ماست ماست سلولهای سفید خون را در بدن افزایش می دهد، در نتیجه به تولید آنتی بادی ها (آنتی بادی ها) کمک می کند. مصرف روزانه ماست بدن را در مقابل عفونت نگه می دارد. 4 اسیدهای چرب امگا 3. اسیدهای چرب در روغن ماهی، دانه کتان و نهال برای سرعت بخشیدن به روند بهبود مفید است. خواص ضد التهابی و تسکین درد اسیدهای چرب امگا 3 به سرعت تب را کاهش می دهد. استراحت مناسب التهاب کافی و خستگی را کاهش می دهد و تب را بهبود می بخشد. برای درمان سریع تب، توصیه می شود که خواب کامل و راحت 24 ساعت در هر 24 ساعت داشته باشید. 6 ویتامین C غذاهای غنی از ویتامین C در مبارزه با باکتری هایی که باعث تب روماتیسمی می شوند، کمک می کند. شما می توانید پاپایا، پرتقال، گوجه فرنگی، بروکلی و سایر مرکبات را در رژیم غذایی خود برای بهبود وضعیت خود قرار دهید. خوردن 2 تا 3 قاشق چای خوری آب لیمو روزانه برای درمان تب تضمینی روماتوئید. 7 آب به بدن کمک می کند تا بسیاری از بیماری ها را کاهش دهد، از جمله تب روماتیسمی. برای جلوگیری از کمبود آب در بدن خود، روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. سیب زمینی سیب زمینی باعث ناراحتی و درد تب روماتیسمی می شود. 1 تا 2 قاشق غذاخوری سیب زمینی درست قبل از غذا خوردن؛ این به شما کمک زیادی می کند. همچنین شما می توانید بنوشید که سیب زمینی پخته شده باشد. خربزه تلخ خربزه های تلخ غنی از ترکیبی از ضایعات است که به شما کمک می کند تا به سرعت از تب روماتیسمی خلاص شوید. شما می توانید آب را از خربزه تلخ دریافت کرده و با عسل مخلوط کنید. این نوشیدنی را هر روز برای به دست آوردن بیماری خود بپرسید. گردو گردو یکی از سالمترین غذاها در جهان است. مصرف روزانه حدود 5-6 گردو می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و به کاهش علائم تب روماتیسمی کمک کند. توجه: برای به دست آوردن بیشتر از مزایای و مزایای گردو، بهتر است برای آن درخواست کنید. 11 شراب سیب سرکه در ترکیب با عسل یکی از بهترین داروهای خانگی و داروهای گیاهی برای درمان تب روماتیسمی است. از این ترکیب دو بار در روز استفاده کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید. 12 زنجبیل زنجبیل ویژگی های ضد التهابی دارد و همچنین مشکلات گلو را درمان می کند. یک قاشق غذاخوری آب زنجبیل را روزانه بخورید

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی