قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

قپ علی صدر

به یاد دهه شصتی ها

بایگانی

شعر در مورد نگاه

شعر در مورد نگاه

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد نگاه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

عاشق شدن چه حال غریبی ست،خوب من!

لرزیدنِ نگاه و دل و دست و شانه هاست

شعر در مورد نگاه

بگذار

گل‌های دامنت مستم کند

آبشار نگاهت، غرقم

و من

در نامت شنا کنم

شعر در مورد نگاه عاشقانه

سال‌ها بعدِ رفتنت

هربار که از پنجره به کوچه نگاه می کنم

برایم دست تکان می دهی

با چمدانی که

همه چیز را بُرد

شعر در مورد نگاه زیبا

نمی‌گویم به وصل خویش شادم گاه گاهی کن

بلاگردان چشمت کن مرا گاهی نگاهی کن.

شعر در مورد نگاه یار

پاییز

نگاه خشکیده ی من بود

بر تنِ خسته ی کوچه

و عشق نافرجامی

که داشت کم کم غروب می کرد

شعر در مورد نگاه چشم

بعد از نگاهت

با این عاشقانه های بی قرار

چه کنم؟

شعر در مورد نگاه من

میراث‌دار نگاه تو

دل من است

و این دل

دوستت دارم را

روزی از لبان تو خواهد چید

شعر در مورد نگاه به دور دست

من رویا دارم

رویای من بوسه ای ست

وقتِ خواب

و چشمانی که وقت بیداری نگاهم کند

شعر در مورد نگاه به نامحرم

بیا

ولی بی صدا، آرام

بنشین و نگاهم کن

که چطور با تو قدم می زنم!

شعر در مورد نگاه سرد

کسی با سکوتش،

مرا تا بیابان بی انتهای جنون برد

کسی با نگاهش،

مرا تا درندشت دریای خون برد

شعر در مورد نیم نگاه

دست مرا بگیر که باغ نگاه تو

چندان شکوفه ریخت که هوش از سرم ربود

شعر درباره نگاه عاشقانه

صبح

باور عشق است

در لبخند آسمانی تو

وقتی

چشم هایت را باز می کنی

و عطر نگاهت را

بر خورشید می پاشی

شعر در مورد نگاه عاشق

صبح

برکت چشمان توست

 آنگاه که

انتظار حضورت

واژه واژه

 درمن شعر می شود.

شعری زیبا در مورد نگاه

گاهی نگاهت

آنقدر نافذ است

که خودم را نه

دیوار پشت سرم را

در چشمت می بینم.

شعر درباره چشم یار

اگر می خواهی احساس مرا بدانی

به سایه ات نگاه کن

نزدیک به تو ام

حال که هرگز نمی توانم لمس ات کنم!

شعری در مورد چشم یار

من از اتفاق های بین مان می ترسم!

همین چیزهایی که تو فکر می کنی بی اهمیت هستند

همین نگاه های سر سری تو، لعنتی!

اینها چیزهایی که هستند

که به راحتی می توانند من را عاشق کنند

شعر در مورد چشم یار

باید به چشم هایم نگاه کنی

این شعرها

هرچقدر هم خوب باشند

نمی توانند دلتنگی ام را

بیان کنند..

چترهای کاغذی

زیر باران

دوام نمی آورند…!

شعر عاشقانه در مورد چشم یار

چه دریاچه ای بود

نگاهت

و من نمی دانستم تا کجاها

همراه خنده ات

در آن پارو خواهم زد.

شعر زیبا در مورد چشم یار

کوه

با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود

و انسان با نخستین درد

در من زندانیِ ستم‌گری بود

که به آوازِ زنجیر-اش خو نمی‌کرد

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

شعر در مورد چشم های یار

نگاهت را گره بزن

به هر لحظه من

حس امنیت می گیرم

وقتی تو درگیر منی…

تعبیر خواب مار آبی سبز

تعبیر خواب مار آبی در خانه

تعبیر خواب مار آبی و زرد

تعبیر خواب مار ابی کوچک

تعبیر خواب مار آبی در دریا

تعبیر خواب مار بزرگ زرد

تعبیر خواب مار آبی سفید

تعبیر خواب مار بزرگ سیاه

تعبیر خواب مار سیاه دو سر

تعبیر خواب مار سبز ابن سیرین

تعبیر خواب مار آبی رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز رنگ

تعبیر خواب مار بزرگ سبز

تعبیر خواب مار بزرگ قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای کوچک

تعبیر خواب مار قهوه ای تیره

تعبیر خواب مار قهوه ای و سفید

تعبیر خواب مار قهوه ای خالدار

تعبیر خواب مار قهوه ای و زرد

تعبیر خواب مار قهوه ای طلایی

تعبیر خواب مار کبری قهوه ای

تعبیر خواب مار قهوه ای ابن سیرین

تعبیر خواب مار نیش زدن چیست

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار سفید نیش زدن

تعبیر خواب مار و نیش زدن آن

تعبیر خواب مار و نیش زدن

تعبیر خواب مار قهوه ای بزرگ

تعبیر خواب مار کبری نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار در حال نیش زدن

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

 

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی